Založ si blog

Řekli o nás

V našem studiu jsme přínos TIMEMAKERu pocítili cca po třech měsících.
Nu, není se co divit, když přecházíte v řízení firmy a svého času z „kola na auto“.
Je třeba se s tím trošku poprat. A tak to bylo i v případě našeho studia.
Po půl roce užívání mohu konstatovat, že už je to úplně „jiná jízda“, a to jedeme, jak předpokládám, „jen na půl plynu“.
Osobně se těším i na tu druhou polovinu a na tréninky s ní spojené. Protože, kdo se neučí, jako by nežil.
TIMEMAKER Vás nejen učí novým věcech v oblasti řízení a time managamentu, ale „nutí“ vás tyto věci aplikovat v praxi. To osobně považuji za největší devizu tohoto softwaru – nedá vám šanci „věci“ ošidit (můžete je tak leda posunout, přeposlat, postoupit atd atd. :-))
Já osobně mohu říci, že je to pro mě velmi příjemná jízda a komfortní svezení v manažerském voze značky TIMEMAKER.
S pozdravem
Roman Vágner
TopTep Brno Navigátor – ředitel
__________________________________________________________________________________________________________________
Používání TimeMakeru mi pomohlo v osobní pracovní efektivitě. Lépe se mi plánuje, organizuje a hlídá moje práce. Nemusim myslet kdo, co, kdy má pro mne vykonat nebo co mám vykonat pro někoho. Jedním slovem „Mám čistou hlavu při odchodu z práce“.
TimeMaker za mne vše hlídá a já mám vnitřní klid pro práci. TimeMaker zrychlil vyřizování e-mailů (přesněji řečeno, vyřízení každodenní korespondence mi nyní zabere zhruba třetinu času co předtím v Outlooku).
Filip Vohnický
Lenoxa s.r.o. – Česká Republika
___________________________________________________________________________________________________________________
TIMEMAKER se ke mně dostal v době, kdy se mi papíry práce hromadily na stole. Má pozornost byla rozptýlená na všech možných pracovních věcech. Snažila jsem se držet si to celé pod kontrolou tím, že jsem si na jeden papír psala, co je třeba dokončit, co mi má kdo poslat a dodělat, atd. Ale seznam se stále prodlužoval a samotná kontrola toho, zda už mi ten či onen odpověděl na to, co jsem potřebovala, zabrala desítky minut.
Hned první den po zavedení TIMEMAKERu jsem cítila obrovskou úlevu. Nemusela jsem najednou myslet na to, co kdo má dodělat, co kdo neposlal, apod. I když jsem věděla, že je spousta práce, která není hotová, cítila jsem, že ji mám pod kontrolou.
Doporučuji to všem řídícím pracovníkům a nejen těm. Úspěch firmy hodně závisí na tom, jak dokáže rychle dokončovat své úkoly, a TIMEMAKER se o to opravdu umí postarat.
Jana Tomanová – ředitelka
Studijní centrum Basic, o.p.s. – Česká Republika

Něco o nás – TimeMaker

20.12.2010

TimeMaker je mezinárodní firma se sídlem v U.S.A. a s pobočkami například v Čechách, Izraeli, Ukrajině a Brazílii. Společnost TimeMaker byla založena Meirem Ezrou a P. J. Strnadem. Meir Ezra je velmi úspěšný manažer s bohatými zkušenostmi v oblasti managementu, který za několik dekád svého podnikání dokázal identifikovat základní problémy většiny současných [...]

Co TimeMaker dělá a pro koho je určen?

20.12.2010

TimeMaker zajišťuje efektivitu pracovníků – manažer více vidí – TimeMaker mu pomáhá vidět, plánovat, dodržovat plnění plánů a úkolů… Pomůže mu překonat slabé období, dorovnat uniklé zisky, udržet „prázdnou hlavu“ – ví, že úkoly jsou plněny a na nic se nezapomíná… to je myšlenka TimeMakeru. Vedoucí se stává členem týmu [...]

Co je to TimeMaker?

20.12.2010

Software pro plánování, řízení a kontrolu komunikace, projektů, efektivity a produktivity. TimeMaker není jen lépe vypadající mailový klient tipu Outlook, Thunderbird apod. Nejedná se o další „nový“ software se stejnými funkcemi , jen jinak pojmenovanými a přeorganizovanými . TimeMaker je software se spoustou neobvyklých funkcí určených pro plánování, [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 4654x
Priemerná čítanosť článkov: 1164x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy